Familjen

Tror det var i Maj 2013 jag skrev sista inlägget. Ja vad ska man säga, jag har inte tiden att lägga på bloggen, jag har annat att göra och att den sen glöms bort det är ju en annan femma :D
https://cdn3.cdnme.se/4345448/6-3/wilmamilomax-11_52ea4a72ddf2b379b241844e_thumb.jpg
Mycket har hänt sedan Maj 2013. Alla barnen dem växer så det knakar!

Max: Han blir bara större och längre och sötare, han är mammas stora kille, han är en känslig kille får jag säga, han gråter för minsta lilla och blir snyftigare än vad Wilma är. Japp det är nått att sätta tänderna i, jisses det är jobbigt att det ska vara så, men är man hos två boenden och det är helt olika hos dem så är väl det lite känsligt. Annars är han en glad kille mellan grinigheterna. Han är nu en stor kille och vad gör stora killar jo dem sitter vid datorn och vid tv spelet eller så är det med telefonen. Jisses asså, det tar aldrig slut det ska spelas hela tiden och får han inte det så ska det gråtas flera timmar. Så han går ju till William när han är hos mig och där kan det spelas mellan 5-7 timmar varje dag han är där. Han är snart mycket längre än vad jag är med så lång som sin pappa blir han nog.

https://cdn2.cdnme.se/4345448/6-3/wilmamilomax-20_52ea4a8a88e59da6896839a5_thumb.jpgWilma: Den lilla stumpefisen som jag kallar henne hon blir bara bättre och bättre på att gå och springer här hemma emellanåt. Hon lär sig nya saker hela tiden och att klättra upp i soffan och trilla ner är en av dem sakerna. Jag vet inte vart tiden har försvunnit men min lilla fia lotta har blivit stor. Hon äter snart själv, säger några ord och springer på här hemma. Hon började även på dagis den 14 Januari som säger stora tjejen är hon nu, hon trivs som fisken i vattnet och det gör mig trygg och då vet jag att jag kan gå till jobbet i lugn och ro. Växer gör hon också, hon har nu st 80 men ska upp i st 86 snart, vart tar tiden vägen? jag har ju knappt fått njuta av att hon varit bebis. Och nu går hon är på dagis och snackar som tusan. Jag måste säga att det är lite ångest, jag som ville njuta bebis. Suck! Tänder dem bara ploppar upp på henne, hon har nu 4 kind tänder och 4 framtänder uppe och 4 fyra framtänder där nere.
Hon gillar bilar, bollar och leksaksköket just nu men det kan ju med ändras då hon bara nyss fyllt 1 år.


Milo: Hans tal blir bättre och bättre även om hans pappa knappt förstår han så ibland måste han fråga mig vad sa Milo? haha ja så är det att vara mamma, mamma vet och kan allt är det inte så? Han är en aktiv kille som älskar dagis, bilar och film. Han har jämnt nått att göra och kan aldrig sitta stilla, det är alltid fullt liv i han. Det gör att jag blir trött haha full gång alltid, och en av sakerna han älskar är att jävlas med sin lillasyster, lyfta henne och ta sakerna ifrån henne jisses det är ett heltidsjobb med lilla söta Milo. Han gillar lera och rita med. Just nu har han fått krupp hosta så det låter förskräckligt när han hostar och när han andas. Men tar han det lugnt för det, nej varför ska man göra det, man kan fortfarande jävlas med sin lillasyster och med sin mamma och leva järnet här hemma, inte behöver man ligga och ta det lugnt inte :D

Jag har fått jobb i Bjuv och i Billesholm, det är helt underbart :D det var det bästa som kunde hända nu efter att Wilma fått dagis plats. Jag är överlycklig och vi kan äntligen börja spara på allvar till bröllopet vi ska ha i Augusti. Ja på tal om bröllop vi ska ju gifta oss jag och älsklingen, vi tänkte att efter snart 9 år får vi väl slå på stort. Så i Augusti smäller det och mina tärnor är ju Jessica, Johanna, Emelie och Kristin.a tjejer som bryr sig och som jag bryr mig åt jätte mycket. Det kommer bli jätte fint och jag har redan beställt typ 8 saker ifrån Ebay, sjukt billiga saker där inne. Peter han jobbar på som vanligt. I Maj ska vi ner till Polen för min kusin Karolina ska gifta sig, oj jag har inte varit i polen dem senaste 10 åren så det var läääänge sedan, Alla barnen ska ju med, japp vi får väl se hur det kommer att gå. Alla har ju pass så det är bara att åka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0